WELKOM BIJ LICHTPUNT NEDERLAND!
  • gratis verzending vanaf 59,95
    bestelling onder 59,95 euro -> 6,50 euro verzendkosten

  • Veilig betalen met IDEAL, Paypal, creditcard of betalen bij afhalen

Lukt het niet om te bestellen? bijv. omdat Ideal niet werkt in uw internetbrowser -> mail gerust uw bestelling naar mij door, dan help ik u graag via de e-mail.

Geen bevestigings e-mail ontvangen van uw bestelling? Controleer eerst uw spam-box / map ongewenste mail. Vooral bij hotmail / live, Xs4all en gmail adressen.


Klik op het onderwerp hieronder om direct naar de informatie te gaan:

BESTELLEN:

Hoe plaats ik een bestelling op de site?

1.     Indien u een product uit onze webshop wilt bestellen gaat u naar het artikel van uw keuze en klikt u op 'in winkelwagen'. Als u nog meer artikelen wilt bestellen, klikt u op ‘verder winkelen’. Bent u klaar, klik dan op ‘naar winkelwagen.
2.     In uw winkelwagen heeft u de gelegenheid om het aantal te wijzigen of artikelen te verwijderen uit de winkelwagen. Indien u klaar bent met winkelen en de bestelling wilt plaatsen klikt u op ‘bestelling afronden’.
3.     Vervolgens komt u bij het scherm waar wij u vragen uw persoonlijke gegevens in te vullen en een betaalmethode te kiezen. U kunt hier ook een afwijkend afleveradres aangeven. Vervolgens klikt u ‘bestelling afronden’.
4.     Als laatste vragen wij u de bestelgegevens nog een laatste keer te controleren, alvorens de bestelling definitief te plaatsen. Indien alle gegevens juist zijn accepteert u de voorwaarden en klikt u op ‘bestelling afronden’.
5.     Indien u hebt gekozen voor ‘Overboeking’ is uw bestelling geplaatst en ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. In het geval van alle overige betaalmethoden wordt u nu eerst doorgestuurd naar de geselecteerde betaalpagina. Zodra u uw betaling hebt afgerond, is uw bestelling geplaatst. U ontvangt zo direct een bevestigingsmail (dit is tevens uw factuur).

Kan ik telefonisch of per e-mail bestellen?
Lukt het niet om uw bestelling via de site te plaatsen of heeft u nog vragen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen op telefoonnummer 0412- 486 230 (lokaal tarief). Uiteraard helpen wij u graag bij het plaatsen van uw bestelling. U mag de bestelling ook via de e-mail doorgeven. Houd er wel rekening mee dat alle handmatige bestellingen iets meer tijd in beslag nemen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Als u een bestelling via de site plaatst, ontvangt van ons een bevestigingsmail (dit is tevens uw factuur). Mocht u deze niet hebben ontvangen, dan is uw bestelling mogelijk niet goed doorgekomen. Controleer eerst uw SPAM-box. Met name bij e-mail adressen van hotmail en gmail belanden deze standaard in de ongewenste e-mail.  Twijfelt u, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen en bellen met  0412- 486 230 (lokaal tarief) of mailen naar info@LichtpuntNederland.nl

Bestellen en afleveren in het buitenland:
Lichtpunt Nederland verstuurt de door u bestelde artikelen ook naar het buitenland.
Woont u buiten Nederland of Belgie, neem dan vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden, betaalgegevens en verzendkosten. 

BETALEN

Hoe kan ik betalen?
U kunt er voor kiezen om uw bestelling vooraf te betalen of voor betaling bij aflevering/ophalen.
  1. Als u voor vooruitbetaling kiest:
    - betaald u rechtstreeks via uw bank d.m.v. IDEAL of creditcard
    - betaald u met PayPal.
    - kiest u voor overschrijving waarna u zelf het bedrag overmaakt.
    De bestelling wordt dan z.s.m. verzonden zodra uw betaling is ontvangen en de artikelen op voorraad zijn.
  2. U kunt het product uiteraard zonder extra kosten komen afhalen. Kies dan voor de optie betalen bij afhalen.
  3. Betalen bij aflevering: indien u producten onder rembours laat verzenden betaald u de kosten van het product aan de deur. De verzendkosten zelf dienen wel vooruit te worden voldaan zodat wij zeker weten dat uw bestelling serieus is. U kunt het bedrag voldoen aan Rabobank rekening 13.68.86.825 ten name van Lichtpunt Nederland.
De bestelling wordt dan z.s.m. verzonden zodra uw betaling is ontvangen.

Factuur:
Als u voor een bestelling onder vooruitbetaling heeft gekozen, ontvangt u de factuur direct per mail zodra u uw bestelling op de site heeft afgerond. Voor alle andere betaalmogelijkheden geldt dat u de factuur per mail ontvangt, zodra wij uw betaling hebben ontvangen.
De factuur geldt tevens als uw garantiebewijs.
Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen van uw bestelling en betaling? (bijv. omdat uw computer vastliep tijdens het afronden van de bestelling). Dan kan het zijn dat uw bestelling niet geplaatst is. Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bankgegevens:
ABN ANMRO (IBAN): NL73 ABNA 0434 5801 98
BIC: ABNANL2A
Ten name van: Lichtpunt Nederland
te: Oosterhout NB

Vermeld altijd het nummer van u bestelling bij overschrijving.
Het is niet mogelijk op rekening te kopen.

Elders goedkoper?

Bij sommige artikelen staat vermeld dat ik voor u kan kijken of er iets met de prijs gedaan kan worden indien deze bij de concurrent goedkoper is. Dit geldt enkel voor nieuw in doos aangeboden artikelen, dus geen showmroomartikelen, verouderde modellen o.i.d..  Het moet een Nederlandse site betreffen. De prijs dient direct zichtbaar te zijn voor de aanbiedingsprijs (dus niet in combinatie met een cadeaubon of waardecheque o.i.d.) Het bedrag bij de concurrent moet incl. BTW zijn. Het dient om exact hetzelfde product te gaan (model, naam, artikelnummer en dezelfde fabrikant). Voorwaarde is ook dat u een actuele link naar de concurrent meestuurt zodat dit vergeleken kan worden.


BEZORGING

levertijd
Géén vandaag besteld morgen in huis garantie. Is uw bestelling geplaatst en is de betaling ontvangen, dan zorgen wij ervoor dat het product zo spoedig mogelijk bij u wordt aangeboden. Lichtpunt Nederland streeft ernaar om zo veel mogelijk producten op voorraad te houden en binnen 1 week te verzenden. Specifieke lampjes moeten soms speciaal voor u besteld worden en dit kan 5 tot 10 werkdagen duren. Van veel lichtbronnen is het moeilijk inschatten in welke hoeveelheid ze verkocht worden, soms koopt iemand er 1 à 2, en een ander 20 als hij/zij het huis er mee vol heeft hangen of een voorraad aanlegt. Gelukkig kunnen deze vaak binnen enkele dagen weer op voorraad zijn. Handgemaakte armaturen, bijvoorbeeld van Hala, zijn gebonden aan een langere levertijd (zie de productomschrijving bij het artikel). Zodra uw bestelling compleet is sturen wij de goederen direct op. Is een product (tijdelijk) niet leverbaar dan halen wij deze in principe uit onze webshop gedurende die periode of passen de levertijd in de productomschrijving aan. Mocht een product desondanks toch onverwachts een langere levertijd hebben, dan  nemen wij contact met u op en behoud u het recht de bestelling te annuleren.

bezorgservice
De meeste bestellingen versturen ik voor u per DHL. DHL biedt 4 afleverpogingen of levert het af bij de buren danwel een parcelshop. Het is helaas niet mogelijk om aan te geven dat het pakket niet bij de buren afgegeven mag worden. Is het pakket afgeleverd bij een parcel en haalt u het pakket niet binnen 1 week af, dan zal het pakket geretourneerd worden aan Lichtpunt Nederland.
Na verzending ontvangt u een automatisch bericht met de pakketcode waarmee u de bezorging via www.tracktrace.nl kunt volgen.
Het is bij deze diensten niet mogelijk aan te geven op welke dag of tijdstip er kan worden afgeleverd. Doorgaans leveren ze het pakket  alleen doordeweeks af (in veel delen van Nederland ook op zaterdag).
Besteld u vanaf  59.95 euro? Dan is de verzending gratis. Voor bestellingen onder dat bedrag zijn de verzendkosten 6,50 euro.

Niet alle paketten worden via DHL verzonden. Sommige gaan i.v.m. de breekbaarheid of afmetingen via een privé-koerier.

Bezorging door privé-koerier
Sommige artikelen zijn niet geschikt om per pakketpost  te versturen. Hiervoor schakelen wij een gespecialiseerd transportbedrijf in dat het armatuur zorgvuldig vervoert of wij maken met u een afspraak om deze zelf bij u te bezorgen. De extra kosten van  20,- euro die hiervoor gemaakt worden ontvangt u van ons als korting.

RETOURNEREN

Het kan zijn dan u een artikel wilt retourneren omdat het bijvoorbeeld niet bevalt of u wilt afzien van de aankoop.
Artikelen mogen binnen 14 dagen na aankoop worden geretourneerd. U krijgt dan het bedrag teruggestort . De verzendkosten voor het terugsturen van een product komen voor uw eigen rekening evenals het risico voor het verzenden. De artikelen die wij verkopen zijn gevoelig: u dient daarom voor een adequate verpakking te zorgen. Het product dient in de originele staat te worden geretourneerd en zal bij retourneren gecontroleerd worden op wijzigingen aan het product. Wij verzoeken u een retour van te voren aan ons door te geven.

Maatwerk lampenkappen:
Alle stoffen lampenkappen worden speciaal op bestelling met de hand gemaakt. Deze vallen onder maatwerk en kunnen niet zonder overleg geretourneerd worden. Laat u voor uw bestelling adviseren of u de juiste maat en stof besteld. Wij adviseren u hiervoor langs te komen bij onze winkel in Oss. Bent u desondanks niet tevreden met de ontvangen kap, neem dan altijd contact met ons op.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen of het artikel is beschadigd.
In het geval dat u het verkeerde artikel geleverd heeft gekregen of het door u bestelde artikel beschadigd is aangekomen verzoeken wij u hier binnen 3 dagen telefonisch melding van te maken.
U kunt het artikel terugsturen naar Lichtpunt Nederland. Daarna zullen wij z.s.m. het juiste artikel naar u toesturen, zonder hiervoor opnieuw kosten te berekenen. Wilt u toch afzien van de koop, dan zijn de gemaakte kosten voor uw eigen rekening.

Naar welk adres kan ik artikelen terugsturen?
U kunt artikelen retourneren aan:
Bloqq / Lichtpunt NL
Charles Petitweg 7-A8
4827 HJ  BREDA
Nederland

gelieve uw naam en bestelnummer op een briefje o.i.d. erbij te stoppen. Dan kan ik het direct voor u verwerken na binnenkomst.

of print het retourformulier met instructies:

Artikelen die als ''showroommodel'' worden verkocht kunnen niet geretourneerd worden. Deze worden verkocht ''zoals ze zijn'' in gebruikte staat, soms met een krasje of vlekje. Dit is ook de reden dat deze flink zijn gereduceerd in prijs. Het staat u vrij om deze eerst te komen bekijken. Showroommodellen kunnen doorgaans uberhaupt niet verzonden worden en alleen afgehaald. Alleen in overleg kan anders worden besloten.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra wij het artikel in ongeschonden staat hebben ontvangen wordt bekeken of u het juiste artikel heeft teruggezonden en er geen wijzigingen aan zijn gemaakt. Vervolgens maken wij het aankoopbedrag over. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het artikel door Lichtpunt Nederland. Aan betalingen die ik van u ontvang zijn kosten verbonden. Daarom zullen de meeste terugbetalingen, met name die met creditcard en paypal, worden teruggedraaid (naar hetzelfde rekeningnummer). U heeft dan helaas niet de keuze om het bedrag op andere wijze/rekening te ontvangen.

Garantie:
Op alle armaturen krijgt u 1 jaar garantie. Op veel van onze producten krijgt u zelfs een garantietermijn van 2 jaar of langer. Mocht er zich toch een defect voordoen binnen die periode dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Wij zullen u verzoeken het defecte artikel in te leveren en stellen vast of het artikel gerepareerd kan worden. De kosten voor reparatie neemt Lichtpunt Nederland voor rekening. Kan het artikel niet gerepareerd worden dan ontvangt u een vervangend exemplaar. De garantie is afhankelijk van de manier waarop u het artikel gebruikt. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor de garantie. Bij garantie dient u het aankoopbewijs te overleggen, wij verzoeken u dan ook dit zorgvuldig te bewaren gedurende de garantieperiode.
Lichtbronnen zijn wettelijk uitgesloten van garantie omdat het gebruik hiervan niet gecontroleerd kan worden. Alle losse, niet dichtgesealde, lichtbronnen worden door ons van te voren gecontroleerd op breuk en werking. Vaak worden lichtbronnen als service, zodat de aankoop geen extra hoge kosten met zich meebrengt, bij een armatuur geleverd, deze lichtbronnen vallen niet onder de garantie die op het armatuur worden gegeven.